понедельник, 23 ноября 2009 г.

ІНТЕРНЕТ-КОНСУЛЬТАЦІЯ

Використання інформаційних технологій в діяльності практичного психолога.

56 комментариев:

  1. Анонимный11:27 PM

    Бездольна В.В.
    1)Які можна використовувати дігностичні методики з допомогою комп'ютерних технологій (записанні як программа, з автоматичною обробкою даних). Де з ними можливо ознайомитися?
    2) самостійну роботу ми повинні відіслати на електрону адресу особливо сьогодні???

    ОтветитьУдалить
  2. Анонимный11:35 PM

    Бездольна В.В.
    ДЛЯ КОНСУЛЬТАЦІЇ від 23.11.09
    1) Чи повинен психолог закладу освіти надавити щомісяця свій план на місяц керівнику психологічної служби?
    2) Чи є розроблені посадові обов'язки саме для керівника психологічної служби або методиста, який відповідає за психологічну службу?
    3) Чи була змінена форма журналу щоденного обліку роботи (протягом 2004-2006 років)?

    ОтветитьУдалить
  3. Анонимный12:20 AM

    Луканова С.П.
    Модуль 2.3.
    Згідно наказу МОН України щодо Положення про психологічний кабінет № 691 від 19.10.01р. п.3.1.- робочий кабінет повинен бути укомплектован оргтехнікою та іншим обладнанням...
    Зазвичай при наявності та використанні цих обладнань, а тобто різних видів оргтехніки при звертанні до інформаційних технологій процес та результат роботи психолога був би найбільш ефективнішим, цікавим, сучасним до учнівської молоді.
    Взагалі, щодо мене, зараз при більш тісному контакті в комп'ютером, інтернетом - працювати цікаво, начебто легко.Але повсякденні проблеми так і залишаються - наші "рукописи": здавання звітів, написання протоколів, ведення журналів роботи та інше.
    Дякую!

    ОтветитьУдалить
  4. Для
    Бездольна В.В. Самостійну роботу, ви надсилаєте електронною поштою, сьогоді останній термін.

    ОтветитьУдалить
  5. Для Бездольна В.В.
    Существует большое количество компьютерных вариантов тестовых методик, но используя их надо быть внимательными в правильности написания программы, в правильности использования ключей.

    ОтветитьУдалить
  6. Для Бездольна В.В.
    некоторыми компьютерными вариантами психологических методик вы можете ознакомиться вот н а этом сайте http://petropal.ucoz.ru/load/19

    ОтветитьУдалить
  7. Анонимный1:24 AM

    Романова Олена В'ячеславівна
    Відвідала запропоновані у лекціях сайти:
    1) http://www.psyparents.ru/ (особливо сподобався), на якому можна ознайомитися з літературою для батьків і не тільки, статті, книги та консультації психологів з питань виховання, розвитку та навчання дітей та підлітків.Особливості обдарованих та важковиховауваних дітей. можна ознайомитися з деякими книжками в електронному варіанті.
    2)http://babynet.ru/ - практикум для батьків
    3) http://psy.rin.ru/razdel/84/ - інформація не тільки для батьків, але і допомога спеціалістів
    4) http://adalin.mospsy.ru/ - пропонуються послуги: психологічне консулльтування з питаньсімейних відновин, розвивальні заняття з дітьми дошкільного віку;підготовка дитини до школи. можна ознайомитися з корекційними заняттями: гіперактивність, дефіцит уваги, підвищена агресивність, тривожність, повілльність, аутизм, дитячі страхи, неврозы у дітей, затримка психічного розвитку. Психологическая помощь on - line. Психологічна консультація, психологічні тесты, статті та публікації з психології, поради психологів.
    5)http://wiki.iot.ru/ - інформація про сторення соціального образу
    Особливо цікава інформація міститься на сатах електронних бібілотек:
    1) www.nbuv.gov.ua - Національна бібіліотека ім. В.І.Вернадського. Туту можна ознайомитися з Бібліотеками нормативних актів України, Науковими бібліотеками, Бібліотеками просвітницьких матеріалів, Бібліотеками художньої літератури. сосбливо важливо те, що тут можна закачати книги в електронному варіанті!
    2) lucl.lucl.kiev.ua - у біблиотеці ім. Лесі Українки ознайомилась з Електронним каталогом Публічної бібліотеки ім. Лесі Українки, графіком роботи публічних бібліотек міста.
    3) www.chl.kiev.ua - Державна бібліотека України для дітей мені не дуже сподобалася. Оскільки можна заказати книги за номером чит. білета. Тут можна ознайомитися і з Інтернет-пресою.
    Мені дуже сподобалася і всім рекомендую -
    www.library.donetsk.ua - Електронну біблиотеку Донбасу (ЕБД) Н.К.Крупської: тут можна ознайомитися з Рубрікатором повнотекстових баз даних; представлено посилання на повні тексти книг в Інтернеті за галузевим принципом. Подаються назви сайту за абеткою (за потребою уточнюється зміст, кількість), вказується країна (UA, RU, BY тощо. Можна закачати книги з психології в електронному варіанті!
    Дуже вам дякую за ці посилання!

    ОтветитьУдалить
  8. модуль 2.3. Чепенко Л.М.
    Доброго дня! Для роботи використовую електронну версію журналів "Фестиваль педагогических идей - Открытый урок", "Школьный психолог". Дуже насичені корисними та цікавими методичними матеріалами.

    ОтветитьУдалить
  9. Анонимный1:30 AM

    Романова Олена В'ячеславівна
    Тільки-но зайшла на сайт http://petropal.ucoz.ru/load/19. Дуже дякую за цю корисну для мене інформацію!

    ОтветитьУдалить
  10. Модуль 2.3. Чепенко Л.М.
    Дякую за корисні адреси психологічних сайтів!
    комп"ютер став незамінним помічником в роботі. Але використання інформаційних технологій потребує постійної просвіти в цій галузі. За допомогою лекції "Комп"ютер - твоє віконце у світ" розібралася з поняттями ICQ, браузер тощо, хоча користуюся мережою Інтернет достатньо довго.

    ОтветитьУдалить
  11. Анонимный1:47 AM

    Романова Елена Вячеславовна
    У меня возникли некоторые проблемы с расширенным поиском по ключевым словам. Не понятно относительно логики: употребление И, ИЛИ, НЕТ.
    Можно ли в поле "Ключевое слово" вводить несколько слов, если "да", то каким знаком они должны быть разделены?
    Что такое ISSN/ISBN?
    В каком месте ставиться знак $? В конце ключевого слова?

    ОтветитьУдалить
  12. модуль 2.2.
    Чепенко Л.М.
    Ознайомилась з рівнями функціонування психологічної служби: науковим, прикладним та практичним.
    Стосовно психологічного консультування - дійсно, психологічна консультація потребує постійної спеціальної підготовки психолога, вдосконалення прийомів та технік, які використовуються при ведені консультації. Згодна з тим, що не допоможе жоден психолог-консультант клієнту, який не виконує рекомендації психолога, хоча й знає свою проблему та шляхи її вирішення, але не хоче цього.
    Аналіз типичних помилок психолога при консультуванні та способів їх подолання, дійсно, корисний. Дякую! Мабуть, кожному психологу-консультанту на початку своєї діяльності приходилося з такими помилками зіткнутися.

    ОтветитьУдалить
  13. Анонимный1:53 AM

    Романова Елена Вячеславовна
    1)Что такое формат показа в поиске?
    2) В лекции "Электронная библиотека и её ресурсы" есть аббревиатура ИБЦ, расшифровка которой не указывается. Что это?

    ОтветитьУдалить
  14. Анонимный1:56 AM

    Романова Олена В'ячеславівна
    Мені не зрозуміло, що таке АРМу практичного психолога, і що входить до його складу?

    ОтветитьУдалить
  15. модуль 2.3. Чепенко Л.М.
    Для мене цікаво дізнатися, як зробити кореляційний аналіз результатів дослідження в програмі MICROSOFT EXCEL?

    ОтветитьУдалить
  16. Анонимный2:07 AM

    Романова Елена Вячеславовна
    Таблицами EXCEL я пользуюсь в основном для построения графиков и диаграмм (при составлении отчётов). Делать какие-то сложные вычисления у меня пока не получалось.

    ОтветитьУдалить
  17. Анонимный2:08 AM

    Агафонова Т.С.- ДВУОР
    Я полностью ознакомилась с рекомендуемыми сайтами, более того скачала массу полезной информации как для работы практического психолога, так и просто для себя. Но все же меня интересует специфическое направление по спортивной психологии, рекомендованная литература имеет в большей степени обобщенный характер. Где я могу получить рекомендации по узконаправленной спортивной специализации. Источники которые в работе использую я в основном Российского происхождения, хотелось бы ознакомиться с Украинскими источниками работающими в спортивной специализации.

    ОтветитьУдалить
  18. Анонимный2:14 AM

    Агафонова Т.С.- ДВУОР
    Весь лекционный материал имеющийся в наличии базы курсов повышения квалификации я скачала и ознакомилась. Меня интересует необходимость отвечать на вопросы для самообразования. Это необходимо делать для себя или же излагать в интернете как делают это некоторые коллеги?

    ОтветитьУдалить
  19. Анонимный2:22 AM

    Романова Олена В'ячеславівна
    Класифікація програмного забезпечення
    1. Системне:
    - програмне резервування;
    - програми русифікатори;
    - програми для діагностики комп’ютера;
    - програми КЕШи;
    - програми для оптимізації дисків;
    - програми динамічного зжаття дисків;
    - драйвери (mouse.com);
    - операційні системи (Window, Linex, MS DOS);
    - програми-оболонки (FAR, Win32, Nc, Dn);
    - утиліти (архіватори: WinRar, WinZip; антивіруси: Касперського);
    - програми дифрагментації дисків.
    2. Інструментальне:
    1)мови програмування:
    - машинно-орієнтовані (низький рівень): Асамблер;
    - процедурно-орієнтовані (середній рівень): Pascal, Basic;
    - об’єктно-орієнтовані (високий рівень): Delphi, Java, Visual Basic;
    2)відлагоджувачі – програми, що дозволяють автоматизувати процес відлагоджування (Debuger);
    3)транслятори – програми,що перекладають текст, записаний однією з мов програмування, у машинний код:
    - інтерпретатори (Basic);
    - компілятори (Pascal).
    3. Прикладне:
    загального пизначення:
    - Ms Office (World, Excel, Power Point);
    - поштові програми;
    - довідники, енциклопедії;
    спеціального призначення:
    - 1С бухгалтерія
    - навчальні програми
    - банківські програми
    - САПР (системи автоматизованого проектування)
    - ARM (автоматизоване роботе місце).

    ОтветитьУдалить
  20. Кондратенко Ірина Василівна2:27 AM

    Модуль 2.3.
    Інформаційний простір сьогодення відкриває перед спеціалістом-психологом широкі можливості для реалізації системи послуг.Зростання популярності мережі Інтернет спричиняє виникнення новітнього простору психологічної діяльності, розширення меж професійної компетентності практичного психолога.Відкриваються нові можливості для відстеження процесу допомоги кожному окремому індивіду від початку до кінця.
    На мою думку, дуже важливо щоб сучасні практичні психологи мали можливість "іти в ногу" з актуальними потребами прогресивного сьогодення, що передбачає вміння користуватись послугами інформаційного простору, зокрема Інтернетом.

    ОтветитьУдалить
  21. Анонимный2:47 AM

    Михайленко М.Н.
    Разрешается ли использование развивающих игр для дошкольников как часть занятия или для индивидуальной работы с ребенком? И как часть занятия можно ли использовать компьютерные презентации, начиная с какого возраста? Существуют ли какие-то специальные требования к таким видам работы с детьми?
    Огромное спасибо хочется сказать за такое количество полезных ссылок!!! Спасибо огромное!

    ОтветитьУдалить
  22. Анонимный3:04 AM

    Булак Н.Г.
    Дуже вдячна за рекомендовані сайти. Дуже цікаві методичні рекомендації, які без сумніву знадобляться в просвітницькій та консультативній роботі.

    ОтветитьУдалить
  23. Анонимный3:07 AM

    Чудновець Людмила Іванівна

    за консультацію 23.11. Модуль 2.2.
    Доброго дня!
    Методи психодіагностики вважаю інформативними, але щоб досягти кінцевого результату необхідні благосприятливі психологічні умови, яких важко досягти в шкільній практиці...
    Не завжди знайдені способи навчання і виховання можливо виконати, як вчителю, так і батькам.

    Модуль 2.3.
    Інформаційно-комунікаційні технології в роботі практичного психолога вважаю необхідними, вони дійсно підвищують якість роботи, також необхідні в плануванні роботи. Мені подобається використання комп'ютерних презентацій за різними темами і проблемами.
    Використання Інтернет дуже корисне, ти не стоїш на місці, взнаєш багато нового, розвиваєшся.Дуже корисні і інформативні електронні бібліотеки, все що потрібно можна знайти,це економія грошей, часу, зусиль.
    Мені подобається працювати з Інтернетом,дуже цікаво, але дуже мало часу на це.
    Дякую вам за представлені адреса сайтів.

    ОтветитьУдалить
  24. Анонимный3:22 AM

    Романова Олена В'ячеславівна
    Напрямки використання Інтернету , ІКТ психологом:
    –психологічна просвіта;
    –психологічна діагностика, ситема моніторинга, створення електроних баз даних;
    –профілактична діяльність;
    –корекційно-розвивальна робота;
    –психологічне консультування;
    –електронний обмін документами;
    –інформаційна підтримка діяльності педагога-психолога;
    –професійне спілкування педагогів-психологів, обмін досвідом і підвищення професійної компетентності.

    ОтветитьУдалить
  25. Анонимный3:25 AM

    Ивко Нина
    Огромное спасибо за адреса сайтов, очень много полезной информации!

    ОтветитьУдалить
  26. Анонимный3:50 AM

    Ивко Нина
    В прошлом году проводилась диагностика старших дошкольников по сборнику методик (автор Голуб). Есть ли возможность получить консультацию у автора через сайт?

    ОтветитьУдалить
  27. Анонимный3:52 AM

    Севрюкова О.Н. модуль 2.3.
    Побывала на некоторых психологических сайтах. Очень понравилась электронная версия журнала "Школьный психолог".
    Некоторые не смогла найти, наверное не хватает усидчивости, проверять правильнось написания букв.
    Некоторые нашла но там ничего не открывалось, чтоб посмотреть.
    Конечно, необходимо повышать уровень информационной культуры педагогов и психологов. В нашем город в тех школах, которые работают по програме Киричука, психологам поставили компьютеры в кабинеты, для работы.Остальные работают в кабинете информатики, дома, или вообще не работают за компьютером. Интернет в некоторых школах подключен, так, что первые шаги уже делаем.
    Вопрос о курсовой - может ли она быть написана на русском языке?

    ОтветитьУдалить
  28. Анонимный3:59 AM

    Романова Елена Вячеславовна
    Microsoft Office — Офисный пакет приложений, созданных корпорацией Microsoft для операционных систем Microsoft Windows и Apple Mac OS X. В состав этого пакета входит про-граммное обеспечение для работы с различными типами документов: текстами, электронными таблицами, базами данных и др. Microsoft Office является сервером OLE объектов и его функции могут использоваться другими приложениями, а так же самими приложениями Microsoft Office. Поддерживает скрипты и макросы, написанные на VBA. Microsoft Office поставляется в нескольких редакциях.

    ОтветитьУдалить
  29. Анонимный4:46 AM

    Романова Олена В'ячеславівна
    Интернет-ресурсы для психологов:
    - Информацонно-аналитический портал.
    - сайт "Мир психологии".
    - сайт "Флогистон: психология из первых рук..."
    - Психологичекая лаборатория;
    - Сайт "Практическая психология".
    - электронная версия журнала "Школьный психолог".

    ОтветитьУдалить
  30. Анонимный4:55 AM

    Івко Ніна
    Обдаровані діти виявляють себе ще в раннім дитинстві, але не завжди, на жаль, вони знаходять підтримку у своїх учителів, тому що виявляють бунтарські похилості і не вписуються в загальноприйняті стандарти.

    ОтветитьУдалить
  31. Анонимный5:13 AM

    Романова Елена Вячеславовна
    В своей работе для вычисления коэффициента корреляции и критерия Стьюдента использую программу-приложение cor.exe , созданную Егоровым. Рекомендую.

    ОтветитьУдалить
  32. Анонимный5:18 AM

    Іико Ніна
    Перед дошкільними освітніми закладами все глобальніше постає завдання розроблення здоров’язбережувальних та здоров’яформуючих технологій, які б сприяли не лише максимальному розвитку фізичного тіла дошкільнят, а й їх психіки, формуванню духовності, навичок комунікативності. Тобто, формували здоров’я як багатоскладову категорію, в яку входить фізична, психічна, духовна і соціальна складові.

    ОтветитьУдалить
  33. Кондратенко Ірина5:40 AM

    Як, та де можливо навчитися створювати презентації з фотографіями, відеороліками та музичним супровідом, чи є навчальні програми для початківців?
    Чи існують вимоги щодо презентацій?

    ОтветитьУдалить
  34. Анонимный6:30 AM

    Бездольна В.В.
    Дякую за сайт для ознайомлення!
    Використання комп'ютерних технологій дуже зручно, завдяки сайтам з рекомендаціями робота з літературою стала більш доступнішею.

    ОтветитьУдалить
  35. Анонимный7:35 AM

    Прудникова Вероника
    Нині гостро виникає проблема удосконалення професійної компетентності учасників навчально - виховного процесу, у тому числі і психологів. Через інтенсивний розвиток технологій методологічна основа діяльності психолога зазнає значних змін. З метою покращення роботи психологічної служби слід впровадити в начальних закладах комп'ютерну діагностику. Це значно прискорює процес обробки даних, а також - підвищує інтерес учнів. Існують безліч варіантів профорієнтаційних методик, опитувальників, тощо.Крім того, слід враховувати можливості Internet. Завдяки цьому став можливим безперерврний обмін досвідом.

    ОтветитьУдалить
  36. Анонимный9:21 AM

    Агафонова Т.С- ДВУОР
    Для учебного заведения спортивной специализации, где обучаются талантливые ребята, фактор одаренности в большей степени определяется физиологической предрасположенность к конкретному виду спорта. В работе психолога при изучении личностных особенностей делается акцент на изучении: тип нервной системы, темперамент, мотивационная направленность, волевой компонент, уровень притязаний, самооценка, когнитивные особенности психики, интеллект и мышление, межличностные отношения в семье, темп зрительного анализатора, перефирийное зрение и некоторые другие методики соответствующие виду спорта. Меня интересует опыт диагностических исследовани спортивной одаренности в других учебных заведениях.

    ОтветитьУдалить
  37. Анонимный9:55 AM

    Авраменко Ірина Юріївна.
    Шановні колегі! Дуже дякую за рекомендовані сайти!!!
    Інтернет висвободжує місце на книгових поличках та заповнює час продуктивним спілкуванням, надає змогу отримувати багато корисної інформації.Лише один недолік - відсутнісь комп'ютера у робочому кабінеті.

    ОтветитьУдалить
  38. Анонимный10:51 AM

    Таймасова О.П.
    Місце психологічного консультування в системі роботи практичного психолога.

    На мою думку дуже важливою складовою роботи практичного психолога є психологічне консультування. Основне завдання психологічного консультування — допомогти клієнтові подивитись на свої проблеми збоку, побачити альтернативні шляхи виходу з проблемної ситуації. При плануванні консультативної роботи варто враховувати вік дитини: найефективнішою ця робота є з дітьми підліткового та юнацького віку, а також з педагогами і батьками. В організації консультативної роботи доцільно керуватися наступними принципами:
    Принцип добровільності.
    Клієнт усвідомлює наявність проблеми, прагне її розв'язати і вірить, що йому в цьому допоможе психолог.
    Принцип діалогічного характеру взаємодії.
    Консультування проходить у формі діалогу.
    Принцип орієнтації на норми і цінності клієнта.
    Консультант не займається вихованням, не насаджує свої цінності, не критикує.
    Принцип конфіденційності.
    Ін­формація, отримана під час консультації, не може бути розголошена без згоди клієнта. Психолог також не має права отримувати додаткову інформацію про клієнта без його відома.
    Принцип розмежовування особистих та професійних стосунків. Під час консультативного процесу встановлюються стосунки виключно «консультант — клієнт», навіть за умови особистого знайомства за межами консультативного процесу.
    Дотримання основних принципів є неодмінною умовою успішної органі­зації і ведення консультативного процесу. Консультування, передумовою якого є скарги педагогів та батьків на поведінку дитини, її насильне приведення до психолога, а також розголошення інформації, отриманої під час консультації, не лише неефективне, але й суперечить основним принципам «Конвенції ООН про права дитини» та «Етичному кодексу психолога».

    ОтветитьУдалить
  39. Анонимный11:14 AM

    Таймасова О.П.
    На мою думку професійний успіх психолога неодмінно передбачає наявність значимих професійних досягнень, результативність зусиль, що докладаються для реалізації творчих задумів, а також власне особистісне зростання.
    Вдосконаленню вказаних рис та їх ефективному розкриттю мені дуже допомогають інтерактивні форми навчання, які використовуються в процесі підвищення кваліфікації.

    ОтветитьУдалить
  40. Анонимный2:09 PM

    Попова О.В.

    В наши дни информационные технологии очень важны в жизни любого человека, психологов в особенности. Интернет - это один из огромнейших источников информации, позволяющий расширять кругозор, пополнять запас знаний практического психолога. У пользователей сети Интернет нет возрастов. Только все зависит от умения правильно и грамотно использовать поисковые системы, а вот здесь очень часто возникает ряд проблем. В связи с этим, благодарю за ценные ссылки с нужной и правильной информацией, которая пригодится в дальнейшем.

    ОтветитьУдалить
  41. Анонимный7:33 PM

    Оксана Павлюченко
    Очень хорошие курсы, и пока все поняно!

    ОтветитьУдалить
  42. Анонимный1:49 AM

    Жеребйова О.Г.
    Доброго дня.

    ОтветитьУдалить
  43. Анонимный3:18 AM

    Кондратенко Ірина
    Модуль 2.4
    Існує багато програм роботи з обдарованими дітьми: "Державнф програма роботи з обдарованою молодью на 2006-2010р.", територіальна програма "Соціальні аспекти збереження і розвитку інтелектуальною єліти міста, району, області" та інші.Але майже всі вони більш орієнтовані на учнівську молодь.
    Питання:
    1.Яки їснують програми по роботі з обдарованими дітьми, якими міг користуватися психолог ДНЗ?
    2.Чи видеться моніторинг обдарованих дітей в області?

    ОтветитьУдалить
  44. Анонимный3:24 AM

    Івко Ніна
    Модуль 2.4
    Нікого з нас не потрібно переконувати, що робота по виявленню та розвитку здібностей дітей тільки тоді дасть позитивні наслідки, коли проводитиметься з раннього дитинства. Дошкільне дитинство – це той неповторний і безцінний етап в житті особистості, коли закладаються підвалини загальнолюдських здібностей. Тому психолого-педагогічне забезпечення розвитку здібностей у дошкільному дитинстві йде шляхом всебічного стимулювання соціально значущої активності дітей у пізнавальній, комунікативній, художній діяльностях з урахуванням у виховній роботі особливостей кожного активного прояву, а також формування вибіркового спрямування дитини на ті види діяльності, в яких вона досягає найбільших успіхів порівняно зі своїми однолітками. Педагогічні колективи сприяють створенню у дитячих садках та сім’ях умов для розвитку здібностей малят, за яких найповніше виявляється їх особистісний потенціал як суб’єктів діяльності.
    Робота з обдарованими дітьми дошкільних закладів забезпечує:
    - особистісний підхід до виховання;
    - організацію життєдіяльності дитини як основи виховного процесу;
    - стимуляцію творчої активності кожної дитини;
    - гуманізацію міжособистісних відносин;
    - психологізацію і результативність навчально-виховного процесу.

    ОтветитьУдалить
  45. Анонимный3:38 AM

    Воропай Ольга

    Відвідала запропоновані у лекціях сайти
    Напрямки використання Інтернету , ІКТ психологом:
    –психологічна просвіта;
    –психологічна діагностика, ситема моніторинга, створення електроних баз даних;
    –профілактична діяльність;
    –корекційно-розвивальна робота;
    –психологічне консультування;
    –електронний обмін документами;
    –інформаційна підтримка діяльності педагога-психолога;
    –професійне спілкування педагогів-психологів, обмін досвідом і підвищення професійної компетентності.

    ОтветитьУдалить
  46. Анонимный9:46 PM

    Агафонова Т.С.-ДВУОР
    В работе ДВУОР происходит постоянная перемена учащихся, причина: сборы, соревнования, исключение из-за отсутствия спортивного результата. Многие профессиональные спортсмены приезжают всего на несколько дней для здачи экзаменов, отработка самостоятельно выполненных заданий, для многих профориентационная работа не интересна и как они считают - не нужна. В связи с этим достаточно сложно охватить профориентационной работой всех спортсменов для которых эта работа запланирована. Меня интересует,может ли проводится профориентационная работа только по запросу спортсменов? Не будет ли это нарушением годового плана работы и распоряжения о профориентационной работе из Обл.исполкома?

    ОтветитьУдалить
  47. Для Севрюкова О.Н. Да,вы можете писать курсовую работу на русском языке, если учебное заведение с русским языком преподавания.

    ОтветитьУдалить
  48. Для Агафонова Т.С. Вопросы для самоконтроля необходимы для индивидуальной работы. Вы на них отвечаете для себя.

    ОтветитьУдалить
  49. Для Романовой Е.В.
    Автоматизированное рабочее место (АРМ) психолога состоит из инструментальной системы компьютерного тестирования TESTER и набора готовых психологических тестов.

    ОтветитьУдалить
  50. Для Романовой Е.В.
    1)Формат поиска задается Вами же, - заполнением всей (или ее части) запросной формы в целом. Если Вы желаете ограничить поиск "только книгами" или только статьями" или только "иностранными изданиями" (или др.), Вам следует - предварительно установив соответствующий "Формат показа результатов поиска", - обратиться к разделу "Вид издания".
    2)ИБЦ - это информационно-библиотечный центр. В лекции речь идет о центре Донецкого областного института последипломного педагогического образования. В нашем центре предоставляются услуги по работе за компьютером, доступ в интернет, работе с мультимедийными предметными программами. Все желающие могут приходить и работать. Так что приходите, будем рады вас видеть.

    ОтветитьУдалить
  51. Анонимный3:47 AM

    Ладохина Людмила Васильевна. Интернет-консультация «Использование ИТ в деятельности психолога»за 24.11.09

    В своей работе по возможности пользуюсь интернет-ресурсами, например, при подготовки к психологическому просвещению педагогов и родителей. На сайтах есть много полезной информации, которую можно разместить в психологических уголках (прихопрофилактика). При составлении отчетов, оформлении анализов мониторинга пользуюсь EXSEL, составляю диаграммы, графики – это и удобно и красиво. Использование интернета, в первую очередь, экономит наше время, а также способствует саморазвитию, повышению профессиональной компетентности.

    Большое спасибо за полезные сайты, много полезной информации для работы, побывала на многих из них.

    ОтветитьУдалить
  52. Анонимный3:51 AM

    Таймасова О.П.
    На мою думку дитяча обдарованість одна з найцікавіших і загадкових явищ природи.На її формування впливають як природні, так і соціальні фактори життя. Природні фактори ведуть до виявлення особистих механізмів формування обдарованості і, в кінцевому результаті, до їх психологічної природи. Соціальні фактори фіксують вікові зміни в розвитку обдарованості людини і виявляють умови, що спонукають їх розвитку.
    Одарованість виявляється тільки у дії. Її треба вишукувати не в особливій будові мозку, не в конструкції тіла, не в тонкощах слуху, не в будь-яких інших здібностях, обдарованість — це здатність оригінально вирішувати усім добре відоме завдання.

    Психологічний облік обдарованої дитини
    Надзвичайно розвинене сприйняття.
    Постійні прояви цікавості.
    Бажання пізнати оточуюче.
    Велика зосередженість уваги.
    Швидке та міцне запам'ятовування.
    Інтенсивний мовний розвиток.
    Наявність великих можливостей до
    навчання.
    Швидке оволодіння інтелектуальним
    процесом формування понять,
    узагальнень.
    Виявлення продуктивного та творчого
    мислення.
    Різноманітність інтересів та велика
    наполегливість у їх реалізації.
    Схильність до творчої праці як
    виявлення обдарованості.

    ОтветитьУдалить
  53. Туру Алина8:50 AM

    Туру Алина
    В последнее время новые технологии охватили практически все сферы человеческой деятельности. Школьная среда не стала исключением. Диапазон использования ИКТ в учебно-воспитательном процессе школы очень велик: от тестирования школьников и учета их личных особенностей до досуговых занятий и игр. Информационно-коммуникационные технологии необходимы в работе современного психолога.
    Ознакомилась с рекомендованными сайтами. Очень много нужной и интересной информации, которая обязательно пригодится в работе. Большое спасибо!

    ОтветитьУдалить
  54. Анонимный10:11 AM

    Коссе С.Ф. коментує
    Інтернет-консультація за 24.11.09 "Використання ІТ в діяльності пр. психолога"
    Інформаційні технології це дійсно чудовий засіб розвитку професійної компетентності практичного психолога. Впровадження комп’ютерних технологій у систему дошкільної освіти вважаю важливим кроком на шляху модернізації освіти в цілому.
    Дякую за чудовий лекційний матеріал та книги з бібліотеки.Але на даному етапі я зазнала деяких труднощів (недостатність практичних навичок)щодо роботи з електроними ресурсами.

    ОтветитьУдалить
  55. Анонимный9:47 PM

    С помощью Ит я нашла хорошую методику Энциклопедия профессий Кирила и Мефодия

    ОтветитьУдалить
  56. Анонимный9:55 PM

    Воропай Ольга

    Очень интересная и подробная информация по Ворду, Экселю, Паинту, Веб-*дизайну и. т.д. есть в интернет школе: там есть и теория и задания для проверки и тесты и зачетные задания

    ОтветитьУдалить